Často kladené otázky

Úvod Ako nakupovať?Často kladené otázky

Nakupovanie

  • Urobil/a som objednávku na eshope, prišlo mi potvrdenie o objednávke, no žiadne pokyny k platbe. Ako mám postupovať?

Pokyny k platbe zasiela naša spoločnosť v osobitnom maili. Prosím, pred odoslaním objednávky si skontrolujte svoj kontaktný email. Na túto adresu do 2 max 4 pracovných dní zasielame faktúru s pokynmi k platbe. V prípade, že ste faktúru neobdržali, pozriete si spam. Ak sa faktúra nenachádza ani v spame a od objednávky uplynuli 4 pracovné dni, prosím kontaktujte nás na našom telefónnom čísle.

 

  • Urobil/a som objednávku, no nesprávne som vyplnil/a dodacie údaje. Čo mám robiť?

Dodacie údaje vieme upraviť/ opraviť. Je potrebné nás kontaktovať mailom, kde napíšete Vašu žiadosť a zašlete správne údaje. Je nutné tak urobiť pred zaslaním objednávky kupujúcemu. Následne, nové údaje budú upravené i na faktúre.

 

  • Potrebujem pridať ďalší produkt do objednávky, ktorú som pred chvíľou odoslal/a. Ako mám postupovať?

Odporúčame Vám náš čo najskôr telefonicky kontaktovať, aby sme objednávku kompletizovali.

 

  • Potrebujem z objednávky odobrať jeden produkt, no už som objednávku odoslal/a. Ako to mám urobiť?

Odporúčame Vám nás telefonicky kontaktovať skôr ako tovar uhradíte.

 

  • Ak máte vypredaný tovar, ktorý chcem objednať, ako mám postupovať?

Pozrite si dobu dodania na eshope – nájdete ju pri popise produktu. Obvykle uvádzame orientačne dobu, kedy tovar opäť bude na sklade.

 

Predobjednávky

  • Páči sa mi nový produkt ktorý je v ponuke eshopu na predobjednávku. Ak si ho objednám, kedy ho budem mať doma?

Pri každom produkte, ktorý je na predobjednávku je uvedený predpokladaný termín dodania. Ten sa však môže meniť, vzhľadom k situácii vo výrobe či situácii v krajine (obmedzenia vzhľadom k Covid). O zmene zákazníka informujeme.

 

Platba a fakturácia

  • Sme organizácia a chceli by sme platiť objednávku v hotovosti nakoľko finančné prostriedky máme z grantu. Ako máme postupovať?

Platba v hotovosti je možná prostredníctvom služby – dobierka. Prosím urobte si objednávku na eshope a do poznámky nám napíšte, že chcete platiť na dobierku. Pripadne nás kontaktujte na našom telefónnom čísle.

 

  • Sme organizácia a chceli by sme faktúru rozdeliť samostatne za tovar a poštovné. Je to možné?

Áno, je to možné. Urobte si objednávku na shope. Do poznámky napíšte, že chcete 2 faktúry. Následne je potrebné nás kontaktovať mailom a písomne sa dohodnúť. Predávajúci vystaví 2 faktúry: jednu za tovar a druhú za poštovné. Pri platbe za objednávku je nutné previesť 2 platby podľa VS na faktúrach tak, aby sme vedeli platbu priradiť.

 

  • Som miestny/a a chcel/a by som platiť osobne pri odbere tovaru. Je to možné?

Áno, je to možné. Je potrebné vytvoriť objednávku na eshope, vyplniť údaje a do poznámky napísať spôsob platby. Prípadne nás kontaktujte na tč. našej spoločnosti („kontakty“) a dohodnite si deň a hodinu platby za tovar ako i jeho prevzatie. Zákazník dostane faktúru za objednaný tovar a potvrdenie o platbe z registračnej pokladne

 

Osobný odber tovaru

  • Chcel/a by som si tovar vyzdvihnúť priamo v sídle spoločnosti. Ako mám postupovať?

Pri zadávaní objednávky nám do poznámky napíšte, že sa jedná o osobný odber. Tovar dodávame zákazníkovi až po riadnej úhrade na účet. O uhradení sumy a pripísaní na účet, dostanete notifikáciu mailom. Potom je potrebné telefonicky kontaktovať našu spoločnosť a dohodnúť sa na dni a hodine prevzatia tovaru. Spoločne s tovarom dostanete i faktúru. Neodporúčame prísť do sídla firmy bez telefonickej dohody so zamestnancom našej spoločnosti – nakoľko sa nevieme zaručiť, že vaša objednávka v ten deň bude vybavená.

 

Doručenie tovaru

  • Urobil/a som objednávku, zaplatil/a, tovar mi bol zaslaný no nestihol/a som ho vyzdvihnúť. Čo mám robiť?

Je potrebné nás tel. kontaktovať. Vieme zistiť, kde presne sa tovar nachádza (či ešte na danej pošte alebo je na ceste do spoločnosti alebo je už u nás). V prípade, že tovar je v sídle našej spoločnosti, nasledovný postup je takýto: zákazník je upovedomený o opätovnej platbe poštovného za daný tovar. Po vzájomnej dohode je zákazníkovi zaslaná faktúra na úhradu poštovného a po jeho vyplatení, spoločnosť zašle tovar kupujúcemu.

 

  • Tovar mi spoločnosť odoslala a keď som si ho šiel/a vyzdvihnúť, na pošte ho nevedeli nájsť. Ako  mám postupovať?

Telefonicky nás kontaktujte s číslom objednávky a VS uvedenom na faktúre. Tel. kontakt nájdete na našej stránke a položke „kontakty“.

 

  • Prečo Vaša spoločnosť doručuje len na najbližšiu poštu v rámci bydliska? Chcel/a by som doručenie tovaru priamo na svoju adresu/adresu firmy.

Doručujeme cez Slovenskú Poštu: Expres zásielka na najbližšiu pobočku pošty v mieste bydliska zákazníka, alebo na pobočku pošty ktorú si zákazník vyberie, či do balíkoboxu. Tovar je na mieste za 1 max 2 pracovné dni, klient je SMS alebo mailom informovaný Slovenskou poštou o uložení jeho zásielky. Tovar, ktorý je takto doručovaný je poistený do výšky 1000 eur. Doručenie tovaru priamo na adresu je možné – potrebné je pri objednávke zakliknúť „kuriér“.

 

  • Tovar som uhradil/a pred 3 dňami a ešte stále ho nemám doručený.

Tovar zasielame po pripísaní platby na náš účet, čo môže trvať 1-2 pracovné dni. Následne do mailu dostanete informáciu o prebehnutí platby. Tovar zasielame len 1x týždenne a to každý štvrtok. Doručovacia doba je 1 – 2 pracovné dni. V letnom období je prevádzka eshopu menej intenzívna, preto odporúčame sledovať priebežne informácie na našej FC stránke.

 

  • V čase pandémie, by ste mali vyjsť zákazníkovi v ústrety a doručovať tovar priamo do miesta bydliska, nie na najbližšiu poštu.

V podmienkach predaja máme uvedený typ doručovacej služby (zásielka na najbližšiu poštu), kôli poistnému balíka. Pri objednávaní tovaru dáva zákazník súhlas s obchodnými podmienkami. V prípade, že máte záujem aby Vám bol tovar doručený priamo na adresu, v ponúkame možnosť doručenia kuriérom, čo zodpovedá i navýšenej cene služby.

 

Doručovanie do zahraničia

  • Aký je rozdiel medzi eshopom na Slovensku a terrain.cz ?

Slovenský eshop ponúka širší výber tovaru a je vedený v mene Euro a teda i fakturácia je v mene Euro.  Na českom eshope je výber tovaru menší a je vedený v mene CZK ako i faktúra je vystavená v CZK.

 

  • Doručujete tovar i od iných krajín ako Slovensko a Česká republika?

Naše autorské karty doručujeme i do iných krajín EU. Je potrebné nás vopred kontaktovať ohľadom dohody o doručovacej službe ( vzhľadom k váhe tovaru, krajiny ) a po vzájomnej dohode na cene poštovného tovar doručíme.

 

Reklamácia

  • Tovar som obdržal/a, no v jedných kartách mi chýba príručka. Ako postupovať?

Kontaktujte nás s Vašou žiadosťou mailom alebo telefonicky. Uveďte tovar a VS na faktúre.

 

  • Obdržal/a som tovar, na ktorom je závada. Ako mám postupovať?

Telefonicky alebo mailom nás kontaktujte. Uveďte VS na faktúre, typ tovaru a popíšte závadu. Pokiaľ sa závada dá opraviť – tovar na naše náklady k nám pošlite a po oprave vám ho doručíme Slovenskou poštou ( náklady na tento typ doručenia sú na našej strane). Súčasťou reklamácie je i vypísanie reklamačného formulára, ktorý obdržíte a môžete nám ho zaslať vyplnený mailom. Ak je tovar poškodený tak, že nie je možné ho opraviť, v danej cene vám doručíme ten istý typ tovaru, ak bude na sklade, prípadne Vám vrátime vašu platbu. Poškodený tovar je však potrebé zaslať na predajňu.

 

  • Kúpil/a som si tovar, ktorý som dostal/a, no nie je to, čo som si predstavoval/a.

Tovar môžete vrátiť – nepoškodený do 14 dní. Platbu za tovar Vám obratom pošleme na účet.

 

 

Copyright 2017 - 2022 © terapeutickepomocky.sk